תפריט

ההגדרה המקובלת לרכב מסחרי "בינוני" היא רכב מסחרי בעל שורת מושבים אחת או ללא מושבים לנוסעים כלל ותא מטען פתוח וגבוה יחסית מאחור. תא המטען ברכב מסחרי בינוני הוא כזה המאפשר בד"כ כניסת המשתמש אל פנים תא המטען ברכב.

 

לגלריית רכב מסחרי בינוני

 

הרכבים המסחריים הבינוניים הפופולריים בשוק הרכב הישראלי הינם: סיטרואן ג'מפי, טויוטה פרואייס, פולקסווגן טרנספורטר (T6, מרצדס ויטו, פורד טרנזיט, רנו טראפיק וכן יונדאי I800).
אם ברשותכם רכב מסחרי בגודל בינוני אין שום סיבה שלא תנצלו אותו באופן מקסימלי. באמצעות זיווד רכב מסחרי בינוני אתם יכולים להפוך את רכבכם למעבדה ניידת בהתאמה אישית, כך שאתם נהנים מכל היתרונות ומניצול מקסימלי של שטח הרכב, ייעול העבודה הודות לעובדה שכל הדרוש לכם נמצא בהישג יד ולא פחות חשוב – בטיחות בנסיעה כי כל כלי העבודה מאובטחים כהלכה.

 

תמונה של עבודת זיווד לרכב מסחרי בגודל בינוני

מהי מערכת זיווד לרכב בינוני ?

מערכת זיווד לרכב כוללת מדפים מודולריים וניתנים לחלוקה, מגירות טלסקופיות במידות אורך ורוחב שונות, מדפי ארקליות המקובעות היטב למערכת הזיווד ברכב ואפשרויות מגוונות רבות אחרות. המגירות והמדפים קלים לשליפה מצד אחד אבל מצד שני ננעלים אוטומטית באופן מלא, כך שאתם נהנים מכל העולמות ומבטיחים בטיחות מקסימלית ושמירה על הסדר והאירגון ברכב השירות. בנוסף, מערכות הזיווד לרכב הן מצד אחד קלות משקל ומן הצד השני חזקות במיוחד. בהתאם, מערכות הזיווד לרכב שרדו מבחני ריסוק בהצלחה רבה. ולא פחות חשוב – מערכות הזיווד לרכב מבית שמרון טכנולוגיות  מאופיינות ברמת גימור הגבוהה ביותר כך שהן גם אסתטיות ומוסיפות טאץ' עיצובי לרכב השירות.

מה צריך לקחת בחשבון טרם הזיווד?

כאשר אנו ניגשים לתכנון מערכת זיווד ברכב יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. עלינו לאפיין את גודל הרכב ונפח תא המטען בו. יש לזכור היטב כי אחסנה ברכב עבודה איננה דומה לאחסנה במחסן או במעבדת שירות נייחת. הרכב מציע לנו שטח אחסנה קטן יחסית ולכן יש לחשוב היטב מה נחוץ שיהיה בו ועל מה ניתן לוותר.
לאחר שהגדרנו את הציוד שאנו זקוקים לו ברכב ואפיינו את הנפח הנדרש, אנו מתחילים בתכנון תא המטען והפיכתו למעבדת שירות ניידת שתאפשר לנו נגישות מקסימלית לכלי העבודה ולציוד.
נוסף על כך, יש לקחת בחשבון את משקלי ההעמסה המקסימליים ומגבלותיו של הרכב מבחינות טכניות-הנדסיות וכיו"ב.

מהן האפשרויות לזיווד רכב מסחרי בינוני?

ככל שהרכב במסחרי שברשותכם בעל נפח תא מטען גדול יותר – כך בעצם גדלות האפשרויות לזיווד הרכב והופכות לכמעט בלתי מוגבלות.
התצורה המקובלת לזיווד רכב מסחרי בינוני היא שתי מערכות זיווד: אחת בכל דופן של הרכב. באופן זה אנו ממקסמים את שטח הרכב ונצמדים עם מערכות הזיווד לדפנות באופן שמחפה אותן ולמעשה משתמש בעיקר במיימד הגובה ברכב ומצד שני מותיר לנו שטח העמסה במרכז הרכב.
זיווד הרכב בשיטה זו אינו פוגע בגישה לרכב הן מדלתותיו האחריות והן מדלת הצד ברכב. יתרה מכך, האפשרויות המגוונות העומדות בפני המשתמש מאפשרות לו גם תפעול חלק ממערכת הזיווד כאשר הנהג כלל אינו עולה לרכב העבודה – ניתן לתכנן מגירות נשלפות בבסיס הרכב וכן מערכות מגירות שממוקמות בסמוך לפתחי תא המטען ומאפשרות גישה חיצונית לכלים ולציוד.

לסיכום

מערכת זיווד לרכב מסחרי בינוני יכולה תשדרג את רכבכם מבחינה טכנית ומקצועית, אך טרם תכנון מערכת הזיווד לרכב יש לקחת בחשבון את הפרמטרים השונים שמתייחסים הן לרכב והן למשתמש. למעשה, זיווד של רכב מסחרי בינוני יש לעשות בהתאמה אישית לפי דרישות וצרכים ספציפיים של העבודה, המשתמש והרכב ולכן  מומלץ לפנות ולהתייעץ אך ורק למומחים עם מי שמתמחה בכך.

לגלריית רכב מסחרי בינוני